Založ si blog

Archív: január, 2012

Somálsko

Sama sa tomu čudujem Keď to čítam Keď s tým splývam Ani nevnímam O čom to všetko je Niekedy Sama neviem Prečo Z akého dôvodu Nemajú čo jesť A my Hádžeme žrádlo Z úst Rovno do smetí Nenásytní Hlúpi Šialení Nás to nebolí No jeho áno Trpí tým Ničí sa Ako feťák Drogami A tým Ničí on Mňa Pýtam sa Či nechce Ale obávam sa Že chce Aj […]

Pokračovanie článku

Návrat

Vrátil sa Späť do môjho sveta A dal mu Istotu Ktorú mu predtým vzal A s ním Prišla späť Aj moja ilúzia O dokonalom Krásnom Čistom Človeku Ktorý predsa len existuje Aj v tomto Pretvárkou skazenom svete Jeho oči Hrajú nebeskou hudbou A tak nádherne Dopĺňajú tie moje Nesnívam Nie Je tu Kedykoľvek Potrebujem cítiť Tú istotu

Pokračovanie článku
ONLINE: Boj pokračuje: Tanky Abrams nesťahujeme, odvádzajú skvelú prácu, odkazujú ukrajinskí tankisti

ONLINE: Boj pokračuje: Tanky Abrams nesťahujeme, odvádzajú skvelú prácu, odkazujú ukrajinskí tankisti

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3787x
Priemerná čítanosť článkov: 1262x

Autor blogu

Kategórie