Založ si blog

Odchod

Od rána do večera kráčam

Životom, ktorý je plný zla a špiny

A vo mne

Aj napriek tomu toľko svetla

Zatvorím oči a je tu

Môj krásny a nekonečne dokonalý svet

Svet

V ktorom vládne dokonalý mier

Presne taký

Aký máme v duši

Ty

A ja

Avšak z času na čas

Príde zlá chvíľa

Ktorá zaplaví aj moju slnečnú dušu

A všetko šťastie razom zmizne

Tie okamihy kedy je všetko stratené

Kedy sa smútok zjaví ako dúha po daždi

Vtedy sa mi chce kričať

Prečo je svet taký úbohý

Prečo mi berie milované osoby?!

Prečo

Prečo sa to deje?

Potom plačeme

Nad mŕtvymi telami

Kvílime a bedákame

Že sme s nimi dlhšie neboli

Pritom za života

Bolo toľko času

A my

zaujatí

Slepí

Uponáhľaní

Sme si mysleli, že ovládame všetko

Omyl

Sme príliš malí

Aby sme ovplyvnili

Prirodzený kolobeh života

Ktorý občas zasiahne každého z nás

Často veľmi kruto

Nečakane

A bolestivo

Má vôbec zmysel žialiť?

Veď naše blízke

Už mŕtve duše

By to tak nechceli

Nechceli by vidieť

Slzy stekajúce po našej tvári

Našu slabosť

Nie

To by iste nechceli

Na ich poslednej ceste chcú vidieť

Náš úsmev –

Pri spomienkach na ich život

Aby sa aj oni

Mohli usmiať

Pri pomyslení

Že opúšťajú

Náš dokonalý svet

Somálsko

29.01.2012

Sama sa tomu čudujem Keď to čítam Keď s tým splývam Ani nevnímam O čom to všetko je Niekedy Sama neviem Prečo Z akého dôvodu Nemajú čo jesť A my Hádžeme žrádlo Z úst Rovno do smetí Nenásytní Hlúpi Šialení Nás to nebolí No jeho áno Trpí tým Ničí sa Ako feťák Drogami A tým Ničí on Mňa Pýtam sa Či nechce Ale obávam sa Že chce Aj [...]

Návrat

27.01.2012

Vrátil sa Späť do môjho sveta A dal mu Istotu Ktorú mu predtým vzal A s ním Prišla späť Aj moja ilúzia O dokonalom Krásnom Čistom Človeku Ktorý predsa len existuje Aj v tomto Pretvárkou skazenom svete Jeho oči Hrajú nebeskou hudbou A tak nádherne Dopĺňajú tie moje Nesnívam Nie Je tu Kedykoľvek Potrebujem cítiť Tú istotu

Ivan Korčok, Peter Pellegrini

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Rím, Taliansko, koloseum, Forum romanum

Desaťmetrová prepadlina pohltila v Ríme dve autá

28.03.2024 19:29

Prepady ciest a následné diery sa vo veľkých talianskych mestách objavujú často.

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3768x
Priemerná čítanosť článkov: 1256x

Autor blogu

Kategórie