Založ si blog

Somálsko

Sama sa tomu čudujem

Keď to čítam

Keď s tým splývam

Ani nevnímam

 

O čom to všetko je

Niekedy

Sama neviem

Prečo

Z akého dôvodu

Nemajú čo jesť

A my

Hádžeme žrádlo

Z úst

Rovno do smetí

Nenásytní

Hlúpi

Šialení

 

Nás to nebolí

No jeho áno

Trpí tým

Ničí sa

Ako feťák

Drogami

 

A tým

Ničí on

Mňa

Pýtam sa

Či nechce

Ale obávam sa

Že chce

Aj keď nevie

Čo všetko

Tým spôsobí

 

Sám zistí

Keď ma nájde

Ležať

V kaluži krvi

Lebo táto láska

Ma zabije

 

Odchod

02.02.2012

Od rána do večera kráčam Životom, ktorý je plný zla a špiny A vo mne Aj napriek tomu toľko svetla Zatvorím oči a je tu Môj krásny a nekonečne dokonalý svet Svet V ktorom vládne dokonalý mier Presne taký Aký máme v duši Ty A ja Avšak z času na čas Príde zlá chvíľa Ktorá zaplaví aj moju slnečnú dušu A všetko šťastie razom zmizne Tie okamihy kedy je [...]

Návrat

27.01.2012

Vrátil sa Späť do môjho sveta A dal mu Istotu Ktorú mu predtým vzal A s ním Prišla späť Aj moja ilúzia O dokonalom Krásnom Čistom Človeku Ktorý predsa len existuje Aj v tomto Pretvárkou skazenom svete Jeho oči Hrajú nebeskou hudbou A tak nádherne Dopĺňajú tie moje Nesnívam Nie Je tu Kedykoľvek Potrebujem cítiť Tú istotu

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3785x
Priemerná čítanosť článkov: 1262x

Autor blogu

Kategórie